תקיפות ישראליות הרגו לפחות 20 בני אדם ברצועת עזה הבוקר, כשנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ מסיים את ביקורו במזרח התיכון.
כתב סוכנות הידיעות AP ספר את הגופות בבית החולים האינדונזי בצפון עזה, לשם הובאו. ניצולים אמרו כי רבים עדיין קבורים תחת ההריסות.
התקיפות הנרחבות בצפון הרצועה מתבצעות במקביל לסיום ביקורו של טראמפ במדינות המפרץ – ביקור שלא כלל עצירה בישראל.
הייתה תקווה רחבה שביקורו של טראמפ באזור יביא עימו הסכם הפסקת אש או חידוש הסיוע ההומניטרי לעזה. המצור שמטילה ישראל על הרצועה נכנס כעת לחודש השלישי.
צה"ל לא מסר תגובה על התקיפות.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו