שר החוץ של ארצות הברית, מרקו רוביו, אמר היום כי ארצות הברית לא דנה בגירוש פלסטינים מעזה ללוב – אך ציין כי וושינגטון פנתה למדינות אחרות באזור בשאלה אם יסכימו לקלוט עזתים שמעוניינים לעזוב מרצונם.
"מה ששוחחנו עליו עם כמה מדינות זה: אם מישהו אומר מרצונו, אני רוצה לעבור למקום אחר לזמן מה – כי אני חולה, כי הילדים שלי צריכים ללכת לבית ספר, או מכל סיבה אחרת – האם יש מדינות באזור שיסכימו לקבל אותם לזמן מסוים?", אמר רוביו, והוסיף כי אינו מודע לכך שלוב נכללת בין המדינות הללו.
רוביו גם אמר לוועדת החוץ של הסנאט כי ארצות הברית שמחה לראות את חידוש משלוחי המזון לעזה, והוסיף כי לפי המידע שבידי ארצות הברית, מאחורי המשאיות שכבר נכנסו ישנן עוד כמאה משאיות נוספות, וצפויות להיכנס משאיות נוספות בימים הקרובים.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו