האו"ם עדכן כי לא חולק עדיין סיוע הומניטרי ברצועת עזה, יומיים לאחר שישראל הסירה את המצור שנמשך 11 שבועות והחלה לאפשר העברת סיוע מוגבלת דרך מעבר כרם שלום.
"דבר מהציוד לא הצליח לצאת מאזור הפריקה במעבר כרם שלום", אמר דובר האו"ם סטפן דוז'אריק, והסביר כי הדבר נובע מכך שהרשויות בישראל אפשרו גישה רק לאזורים בעזה ש"הרגשנו שאינם בטוחים", ושבהם קיים סיכון גבוה לביזה בשל תקופת המצוקה הממושכת.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו