משאיות הסיוע שישראל אפשרה להכניס השבוע לרצועת עזה הן "מעט מדי, מאוחר מדי" – כך אמר היום דובר ממשלת גרמניה.
אספקה מועמסת למשאית במעבר כרם שלום, אתמול (צילום: Jack GUEZ / AFP)
"כעת יש להגדיל משמעותית את הכמות – ולהבטיח שהסיוע הזה יגיע לאנשים, כדי שיסתיים הסבל ברצועת עזה", הוסיף.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו