כלי תקשורת בעזה דיווחו הבוקר כי הרוגים ופצועים הגיעו לבתי החולים לאחר שנורו בזמן שהמתינו לקבלת סיוע הומניטרי במרכז החלוקה החדש שנפתח ברפיח. אתרים המזוהים עם חמאס טענו כי 15 בני אדם נהרגו, אך אין אישור נוסף לדיווחים הללו.
לפני יומיים דווח על אירוע דומה ברצועה, שבו היו נפגעים רבים. צה"ל והארגון המפעיל את חלוקת הסיוע, GHF, הכחישו אז כי בוצע ירי כלשהו באזור באותן שעות. עם זאת, הצלב האדום מסר כי 179 פצועים מירי ורסיסים הובאו לבית חולים שדה שהוא מפעיל ברפיח, ונקבע מותם של 21 מהם.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו