שתי רקטות נורו מדרום סוריה לעבר רמת הגולן לפני זמן קצר, כך נמסר מדובר צה"ל.
על פי הודעת הצבא, שתי הרקטות פגעו בשטחים פתוחים, ולא גרמו לנפגעים.
התרעות הופעלו ביישובים חספין ורמת מגשימים.
מדובר בירי הרקטות הראשון משטח סוריה לעבר ישראל מאז 5 במאי 2024, והראשון מאז נפילתו של משטר בשאר אל-אסד בדצמבר.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו