לפי דיווחים בתקשורת הפלסטינית, צה"ל תקף הבוקר מתחם עיתונאים סמוך לבית החולים אל-אהלי שבעיר עזה.
על פי הדיווחים, שני בני אדם נהרגו בתקיפה – אסמאעיל בדר, צלם ערוץ "פלסטין אל-יום" המזוהה עם ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי, ועיתונאי נוסף בשם סולימאן חג'אג'. כמה עיתונאים נוספים נפצעו. דובר צה"ל טרם התייחס לדיווח.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו