חמאס מזהיר כי כוחות צה"ל "מכתרים" כעת אזור ברצועת עזה שבו מוחזק החטוף מתן צנגאוקר.
"אנחנו מדגישים באופן חד-משמעי כי האויב לא יצליח להחזירו חי. אם שבוי זה ייהרג במהלך ניסיון לשחררו, צבא הכיבוש יהיה האחראי למותו", הצהיר אבו עוביידה, דובר הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם.
חמאס הצהיר בעבר כי יוציא להורג חטופים אם ייווכח שכוחות צה"ל מתקרבים לאזורים שבהם הם מוחזקים. באוגוסט 2024 חמאס רצח שישה חטופים ברפיח בעת שכוחות צה"ל פעלו בקרבת מקום.
בצה"ל מדגישים שוב ושוב כי כל תקיפה ומבצע קרקעי בעזה מתוכננים בקפידה כדי שלא לסכן את חיי החטופים הישראליים.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו