דובר צה"ל פרסם את זהותם של שני פעילי הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני שנהרגו בתקיפת צה"ל ביום חמישי על בית חולים בעיר עזה, וציין כי השניים "פעלו במסווה של עיתונאים, מתוך מתחם פיקוד ושליטה שהוקם בחצר בית החולים".
התקיפה ביום חמישי כוונה למתחם תקשורת בחצר בית החולים אל-מעמדאני, הידוע גם בשם אל-אהלי, ולפי דיווחים פלסטיניים נהרגו בה העיתונאים סולימאן חג'אג', סמיר אל-רפאעי, אסמאעיל בדח ואחמד קלג'ה.
צה"ל מסר ביום חמישי כי המתחם שימש את פעילי הג'יהאד האיסלאמי לתכנון ולביצוע פיגועים נגד חיילים ואזרחים ישראלים.
לפי צה"ל, חג'אג' שימש כסגן מפקד חוליית הנדסה של הג'יהאד האיסלאמי, וא-ריפאעי היה גם הוא חבר בארגון הטרור. הצבא לא מתייחס לשני ההרוגים הנוספים שדווח עליהם.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו