שר החוץ האמריקאי מרקו רוביו הצהיר הלילה כי התקיפות של ישראל באיראן הן "פעולה חד-צדדית", והבהיר כי ארצות הברית אינה מעורבת. במקביל קרא לרפובליקה האסלאמית שלא לפגוע בכוחות או באינטרסים אמריקאיים באזור.
"הערב, ישראל נקטה פעולה חד-צדדית נגד איראן. אנחנו לא מעורבים בתקיפות באיראן, והעדיפות העליונה שלנו היא להגן על כוחות ארה"ב באזור", אמר רוביו בהצהרה.
"אני רוצה להבהיר: על איראן להימנע מכל פגיעה באינטרסים אמריקאיים או באנשינו", הוסיף.
לדבריו, ישראל – בעלת ברית של ארה"ב – הודיעה לוושינגטון כי מדובר ב"פעולה הכרחית להגנה עצמית".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו