נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הורה לסגנו ג'יי די ואנס ולשליחו למזרח התיכון, סטיב ויטקוף, לפנות לגורמים איראנים במטרה לקיים פגישה עוד השבוע, כך לפי דיווח ב"ניו יורק טיימס", על רקע ימי הלחימה בין טהרן לירושלים.
לפי Axios, ייתכן שהפגישה תתקיים בין ויטקוף לשר החוץ האיראני עבאס עראקצ'י.
במקביל, שר החוץ האמריקאי מרקו רוביו צפוי לשוב לוושינגטון ולעזוב את ועידת ה־G7 בקנדה מוקדם מהצפוי לצד טראמפ, שציין כי הוא שב לארה"ב "עקב המצב במזרח התיכון".
הבית הלבן הבהיר מוקדם יותר כי ארה"ב אינה מעורבת בתקיפות נגד איראן, וטראמפ יחד עם שר ההגנה פיט הגסת' הבהירו כי הדיפלומטיה עדיין מועדפת מבחינתם.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו