מדינות קבוצת ה־G7 פרסמו אמש הצהרה בה הביעו תמיכה בישראל, והגדירו את איראן כ"מקור לחוסר יציבות במזרח התיכון". כמו כן, ההצהרה תומכת בזכותה של ישראל להגן על עצמה וקוראת להשבת השקט והיציבות באזור.
"אנחנו מדגישים שישראל זכאית להגן על עצמה", נכתב בהצהרה. "איראן היא מקור מרכזי לאי־יציבות אזורית ולטרור… איראן לעולם לא תורשה להחזיק בנשק גרעיני".
הצהרת ה־G7 הוסיפה כי המדינות החברות ערוכות לפעול במשותף לשמירה על יציבות שוק האנרגיה, וקוראות לפתרון רחב יותר של המשבר.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו