מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש הזהיר היום כי הסלמה נוספת בעימות בין ישראל לאיראן עלולה להצית אש שאיש לא יוכל לשלוט בה, וקרא לכל הצדדים המעורבים – ולצדדים שעשויים להיות מעורבים – "לתת סיכוי לשלום".
גוטרש השמיע את דבריו בפני מועצת הביטחון של האו"ם, בעוד ששרי חוץ אירופאים נפגשו עם עמיתם האיראני, בניסיון לבחון את נכונותה של טהרן לשוב לשולחן המשא ומתן על הסכם גרעין חדש – חרף הסיכויים הנמוכים לכך שישראל תפסיק את תקיפותיה בקרוב.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו