מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש גינה את התקיפות האמריקאיות באיראן, וכינה אותן "הסלמה מסוכנת באזור שכבר ניצב על הקצה – ואיום ישיר על השלום והביטחון הבינלאומיים".
"ישנו סיכון הולך וגובר שהעימות הזה יצא במהירות מכלל שליטה – עם השלכות הרסניות לאזרחים, לאזור ולעולם כולו", אמר גוטרש בהצהרה שפרסם.
"בשעה מסוכנת זו, חיוני להימנע ממערבולת של כאוס. אין פתרון צבאי. הדרך היחידה קדימה היא דיפלומטיה. התקווה היחידה היא שלום", הוסיף.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו