פקיד איראני, שצוטט בסוכנות הידיעות תסנים, אישר כי חלק מהאתר בפורדו הותקף ב"מכות אוויר של האויב". עם זאת, מוחמד מנאן ראיסי, חבר פרלמנט מטעם העיר קום הסמוכה לפורדו, אמר לסוכנות הידיעות החצי-רשמית "פארס" כי המתקן לא ניזוק באופן חמור.
כלי תקשורת באיראן ציטטו את הסוכנות האיראנית לאנרגיה אטומית, שאמרה כי לא נמצאו סימנים לזיהום בעקבות התקיפות, ואין סכנה לתושבים המתגוררים באזור.
חסן עאבדיני, סגן ראש התחום הפוליטי ברשות השידור הממלכתית של איראן, אמר כי איראן פינתה את שלושת האתרים עוד קודם לכן.
"מאגרי האורניום המועשר הועברו ממרכזי הגרעין, ולא נותרו שם חומרים שבפגיעה בהם תיגרם קרינה וייפגעו אזרחינו", אמר לערוץ.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו