גורם במיליציה החות'ית בתימן אמר היום כי תגובת הארגון להתקפה האמריקאית על איראן היא "רק עניין של זמן".
מוחמד אל-בוח'ייתי, חבר הלשכה המדינית של הארגון, אמר לערוץ אל-ג'זירה כי הסכם הפסקת האש עם וושינגטון נחתם לפני פרוץ ה"מלחמה" נגד איראן.
הארגון, המזוהה עם איראן, שיגר בשבועות האחרונים מתקפות לעבר ישראל ונתיבי שיט, לטענתו מתוך סולידריות עם הפלסטינים בעזה במהלך המלחמה הישראלית.
במאי הסכים הארגון על הסכם הפסקת אש עם ארצות הברית, שבמסגרתו חדל מלתקוף ספינות אמריקאיות בתמורה להפסקת התקיפות האמריקאיות עליו.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו