מנהיגי בריטניה, צרפת וגרמניה קראו היום לאיראן להימנע מכל פעולה שעלולה לערער עוד יותר את היציבות באזור, בעקבות התקיפות האמריקאיות על מתקני הגרעין שלה במהלך הלילה.
"עמדתנו הייתה ברורה תמיד – איראן לעולם לא יכולה להחזיק בנשק גרעיני, ואסור שתמשיך להוות איום על ביטחון האזור", נאמר בהצהרה משותפת של ראשי הממשלות של שלוש המדינות.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו