צה"ל פרסם אזהרה לתושבי טהרן להתרחק ממתקנים צבאיים איראניים, לקראת תקיפות ישראליות.
בחשבון ה-X בפרסית של צה"ל נכתב:
"תושבים יקרים של טהרן, בימים הקרובים ימשיך צבא ההגנה לישראל לתקוף מטרות צבאיות באזור טהרן. למען ביטחונכם האישי, אנו מבקשים מכם להתרחק ממרכזי ייצור נשק, ממפקדות צבאיות וממוסדות ביטחוניים הקשורים למשטר".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו