נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הביע היום רצון לראות את מחירי הנפט נשארים ברמה נמוכה, על רקע חשש שהעימותים המתמשכים במזרח התיכון יגרמו להם לנסוק.
"כולם, תשמרו על מחירי הנפט נמוכים, אני עוקב! אתם משחקים לידי האויב – אל תעשו את זה", כתב טראמפ באותיות גדולות ברשת Truth Social שבבעלותו.
בהמשך פרסם פוסט נוסף, שבו פנה למשרד האנרגיה של ארצות הברית ועודד אותו "לקדוח, לקדוח, לקדוח", והוסיף: "אני מתכוון, עכשיו".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו