המנהיג העליון של איראן, אייתוללה עלי חמינאי, צפוי לשאת נאום בהודעת וידאו בתוך דקות – כך נמסר היום בחשבון הרשמי שלו ברשת X. זהו נאומו הראשון מאז שוושינגטון הודיעה על הפסקת אש בין איראן לישראל.
בציוץ לאחר מכן הוא מברך על הניצחון שהשיגה איראן נגד המשטר הציוני.
I offer my congratulations on the victory over the fallacious Zionist regime.
— Khamenei.ir (@khamenei_ir) June 26, 2025
בתוך כך, הצעת חוק פרלמנטרית להשעיית שיתוף הפעולה של איראן עם הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית אושרה על ידי מועצת שומרי החוקה – כך דיווחה היום סוכנות הידיעות של מועדון העיתונאים הצעירים באיראן.
מועצת שומרי החוקה היא גוף המורכב מאנשי דת ומשפטנים, אשר בודק ומאשר חקיקה.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו