לירי אלבג, התצפיתנית ששוחררה משבי חמאס בינואר האחרון אחרי 477 ימים בעזה, חוזרת לצבא. אלי, אביה, סיפר בריאיון לחדשות כאן כי הוא נתן את ברכתו לבתו, ש"הולכת לתפקיד מאוד משמעותי".
אלי שיתף גם על התהליך שעברה מאז ששוחררה מהשבי: "היה לה שיקום, ואחרי זה היה לה נסיעות בחו"ל לטרוף את העולם, נסיעות בארץ, חופשים. היא טרפה וטורפת, והיא חוזרת לצבא השבוע".
הוא סיפר שהיא לא תחזור לתפקידה כתצפיתנית. "היא רוצה תפקיד משמעותי, והיא תעשה תפקיד משמעותי. היא ירדה קצת מכותרות, והיא עושה עבודה בשקט".

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו