חבר הכנסת גדי איזנקוט מסר ליושב ראש הכנסת אמיר אוחנה את מכתב התפטרותו מהכנסת.
במכתב ההתפטרות שלו כתב איזנקוט: "ראיתי זכות גדולה לשרת את העם. אפעל באמונה ומחויבות ליצירת אלטרנטיבה מנהיגותית ראויה למדינת ישראל".
ההתפטרות תיכנס לתוקף בעוד 48 שעות (עד למועד כניסת ההתפטרות לתוקפה ניתן למשוך את מכתב ההתפטרות).
אז יתמנה חבר הכנסת לשעבר איתן גינזבורג לחבר כנסת.
איזנקוט התפטר מהכנסת ועזב את המחנה הממלכתי בשל מחלוקות בינו לבין יושב ראש המפלגה, בני גנץ.
לבד מאיזנקוט גם חברו לסיעה, מתן כהנא, עתיד להתפטר מהכנסת. לאחר שכהנא יתפטר, תשוב חברת הכנסת לשעבר יעל רון בן משה לכהן בכנסת.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו