רוסיה הודיעה היום כי קיבלה את כתב האמנה של שגריר אפגניסטן – ובכך הפכה למדינה הראשונה שמכירה בממשלת הטליבאן במדינה.
"אנחנו מאמינים כי ההכרה הרשמית בממשלת האמירויות האסלאמית של אפגניסטן תיתן תנופה לפיתוח של שיתוף פעולה דו־צדדי פורה בין מדינותינו בתחומים שונים", נמסר בהודעת משרד החוץ הרוסי.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו