צוות פקחים של הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית עזב את איראן בבטחה ושב למטה הסוכנות בוינה, לאחר ששהה בטהרן במהלך הלחימה בין ישראל לאיראן, כך הודיעה הסוכנות.
מנהל הסוכנות, רפאל גרוסי, "שב והדגיש את החשיבות הקריטית שבקיום שיח עם איראן בנוגע להסכמות שיאפשרו את חידוש פעולות הפיקוח החיוניות של הסוכנות במדינה בהקדם האפשרי", נמסר בהודעה שפרסמה הסוכנות ברשת X.
בוול סטריט ג'ורנל דווח כי סבא"א פינתה את פקחיה מאיראן בשל חששות ביטחוניים, כך לפי מקורות שמעורים בפרטים.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו