חמישה חיילי צה"ל נהרגו ו־14 נפצעו בפיצוץ מטען חבלה בצפון רצועת עזה, כך מוסר דובר צה"ל. הפיגוע אירע אמש מעט אחרי השעה 22:00 באזור בית חאנון, במהלך פעילות קרקעית. על פי תחקיר ראשוני, החיילים לא שהו בתוך רכב ממוגן.
שמות ארבעה מההרוגים פורסמו:
סמל ראשון מאיר שמעון עמר, בן 20 מירושלים.
סמל משה נסים פרש, בן 20 מירושלים.
סמל ראשון נועם אהרון מסגדיאן, בן 20 מירושלים.
רס"ל (מיל') בנימין אסולין, בן 28 מחיפה.
הארבעה שירתו בגדוד נצח יהודה של חטיבת כפיר.
שם הנופל הנוסף טרם נמסר.
במהלך חילוץ הפצועים נפתחה אש לעבר הכוחות, ונכון לעכשיו שניים מהפצועים מוגדרים במצב קשה.
המטען שהתפוצץ הוטמן בצד הדרך, והאזור שבו התרחש הפיגוע הותקף מהאוויר קודם לכניסת הכוחות, לדברי צה"ל. הכוחות שפעלו בשטח כללו את לוחמי גדוד נצח יהודה תחת החטיבה הצפונית של אוגדת עזה, שפעלו יחד עם חטיבת הצנחנים במילואים 646 כדי לטהר את האזור ממחבלים שנותרו בו.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו