אמצעי תקשורת פלסטיניים דיווחו כי אלמונים הציתו הלילה את רכבו של ואדי אל-ג'עברי, שייח' חברון שעומד בראש יוזמה לנתק את הקשר בין תושבי העיר לרשות הפלסטינית ולשלב את חברון בהסכמי אברהם כאמירות מקומית. לא דווח על נפגעים.
על פי הדיווחים, האירוע התרחש בשכונת עיסאוויה שבמזרח ירושלים. בשלב זה, לא התקבל עדיין אימות עצמאי לכך שהרכב אכן שייך לאל-ג'עברי.
אל-ג'עברי היה היחיד מתוך חמישה שייח'ים מחברון ששמם הוזכר בכתבה שפרסם ה"וול סטריט ג'ורנל" בתחילת השבוע, שעסקה בדמויות פלסטיניות שפנו לישראל ביוזמה להיפרד מהרשות הפלסטינית.
مصادر محلية: شبان يحرقون مركبة "وديع الجعبري" في بلدة العيساوية بالقدس، والذي أعلن الاحتلال أنه تواصل معه لتأسيس ما يسمى "إمارة الخليل" pic.twitter.com/uqrsZBrCPt
— شبكة قدس الإخبارية (@qudsn) July 9, 2025


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו