לוחם בחטיבת גולני התאבד בירייה השבוע בבסיס שדה תימן, לאחר שעבר חקירה של המשטרה הצבאית החוקרת (מצ"ח), כך מדווחים ב"הארץ".
הלוחם יצא מרצועת עזה להתרעננות בבסיס יחד עם חבריו, ושם חיכו לו חוקרי מצ"ח, בגין חקירה שנפתחה כחודש לפני כן.
לאחר החקירה החליטו מפקדיו לקחת ממנו את הנשק, אולם כמה שעות מאוחר יותר, הוא לקח את הנשק של אחד מחבריו, בזמן שזה ישן, וירה בעצמו.
על פי הדיווח, החייל הותיר מכתב התאבדות, והחקירה שנפתחה בעניינו לא הייתה קשורה להתנהלותו במלחמה, והוא לא נחקר בגין התעללות או פגיעה בפלסטינים.
חבר קרוב של הלוחם נהרג בפיצוץ המטען בנגמ"ש הפומה בחודש שעבר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו