העיתון הסורי זמאן אל-וסל דיווח כי רשות המרשם האזרחי בסוריה החלה לשנות את הרישום הרשמי של פלסטינים השוהים במדינה – ככל הנראה הכוונה לצאצאי פליטים פלסטינים שברחו או גורשו מישראל בשנת 1948.
לפי הדיווח, המונח "פלסטיני סורי", שהיה בשימוש במשך עשרות שנים, הוחלף ל"תושב פלסטיני". בנוסף, במקום לציין את המחוז הסורי שבו מתגורר האדם, כפי שהיה מקובל בעבר, הרישום החדש מציין: "זר".
המניע לשינוי לא ברור.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו