נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אמר לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ ולגורמים איראניים כי הוא תומך ברעיון של הסכם גרעין שבו איראן לא תוכל להעשיר אורניום, כך דיווח אתר Axios, מפי מקורות. באיראן הכחישו את הדיווח.
סוגיית ההעשרה היא אחד המכשולים המרכזיים בפני הסכם גרעין. כזכור, איראן התעקשה על זכותה להעשיר אורניום בשטחה, בעוד שארה"ב וישראל דורשות שטהרן תוותר לחלוטין על יכולת ההעשרה שלה.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו