ענת אנגרסט, אימו של החייל החטוף מתן אנגרסט, התראיינה לרשת ב' וחשפה כי ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לה בעסקת החטופים הקודמת בינואר ש"בגלל שהבן שלנו חייל הוא כרגע מוותר עליו, למרות מצבו ההומניטרי".
"הבן שלי במצב הרבה הרבה יותר קשה מחטופים שברוך השם חזרו במצב מסוים וכבר בשיקום מהיר – כשהבן שלי עדיין שם", אמרה אנגרסט. "נתניהו אמר שהוא ממשיך הלאה כי אין לו ברירה, שהעסקה הזו לא כללה חיילים, למרות שמצבו של מתן קשה".
עוד אמרה כי נתניהו התעקש על שמות ספציפיים של חטופים שהיה מעוניין שישוחררו בעסקה הקודמת, על פני חטופים אחרים. "יש לנו תמלולים ופרוטוקולים של בכירים, על איך ישראל לא הסכימה להתקדם בלעדיהם". היא סירבה לציין את שמות החטופים שעליהם התעקש נתניהו בעסקה הקודמת.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו