ראש סוכנות האו"ם לפליטים פלסטינים (אונר"א) אמר היום כי אנשי הצוות שלה, וכמוהם רופאים ועובדי סיוע הומניטרי, מתעלפים במהלך עבודתם בשל רעב ותשישות.
"מטפלים, בהם עמיתי אונר"א בעזה, זקוקים גם הם לטיפול כעת. רופאים, אחיות, עיתונאים, עובדי סיוע – רבים מהם, ובהם אנשי אונר"א, רעבים. רבים מתעלפים מרעב ומתשישות כעת תוך כדי ביצוע תפקידם", אמר נציב אונר"א פיליפ לזאריני בהצהרה שמסרה הדוברת שלו בתדרוך עיתונאים בז'נבה.
לזאריני גם מתח ביקורת על תוכנית חלוקת הסיוע בתמיכת ארצות הברית שמופעלת על ידי קרן הסיוע ההומניטרי לעזה (GHF) שפועלת מאז סוף מאי. "התוכנית המכונה 'GHF' היא מלכודת מוות סדיסטית. צלפים יורים באקראי על ההמון כאילו ניתן להם רישיון להרוג", אמר לזאריני.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו