שר החוץ של צרפת ז'אן־נואל בארו קרא היום להפסקת אש מיידית בעזה ברקע הרחבת המבצע הקרקעי והכניסה לדיר אל־בלח. "אין יותר הצדקה לפעילות צה"ל בעזה", אמר בארו. "ההתקפה תחמיר מצב קטסטרופלי ותגרום לעוד עקורים, דבר שאנו מגנים באופן מוחלט", הוסיף.
הוא הפציר בישראל לאפשר לתקשורת זרה להיכנס לרצועה ולסקר את הרעב והתנאים הקשים בה.
"אני מבקש לאפשר לתקשורת החופשית והעצמאית להיכנס לעזה כדי להראות מה קורה שם ולהיות עדים לכך", אמר שר החוץ לרדיו צרפת בריאיון שנערך במזרח אוקראינה.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו