צווי הפינוי שהוציאה ישראל, ואחריהם התקפות אינטנסיביות על דיר אל־בלח שברצועת עזה, יובילו לעוד הרג של אזרחים, כך אמר היום ראש משרד זכויות האדם של האו"ם.
"נראה היה שהסיוט לא יכול להחמיר – ובכל זאת הוא מחמיר… בהתחשב בריכוז האזרחים באזור, ובאמצעים ובשיטות הלחימה שישראל נקטה עד כה, הסיכון למעשי הרג בלתי חוקיים ולפגיעות חמורות אחרות במשפט ההומניטרי הבינלאומי גבוה ביותר", אמר פולקר טירק, הנציב העליון של האו"ם לזכויות האדם, בהצהרה שפורסמה היום.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו