שליח ארצות הברית לסוריה, טום בראק, יוביל מוחרתיים פגישה עם בכירים מישראל ומסוריה, כך דיווח אתר "אקסיוס" מפי גורמים ששמותיהם לא צוינו.
לא ברור היכן תיערך הפגישה, אך לפי הדיווח, היא צפויה להתמקד בסידורי הביטחון בדרום סוריה ובהגברת התיאום והתקשורת.
לשכת ראש הממשלה לא הגיבה לדיווח.
מוקדם יותר היום דיווח כלי תקשורת סעודי כי שיחות בין ישראל לסוריה התחדשו, וכי משלחת ישראלית צפויה לצאת בקרוב לאזרבייג'ן.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו