משלחות הגיעו הבוקר לקונסוליה האיראנית באיסטנבול לשיחות פנים אל פנים בין איראן לקבוצת ה־E3, הכוללת את צרפת, בריטניה וגרמניה, כך מסר עד ראייה לסוכנות רויטרס.
דיפלומטים בכירים מקבוצת ה־E3 צפויים לנהל שיחות עם צוות המשא ומתן האיראני בפעם הראשונה מאז התקיפות האמריקאיות והישראליות על אתרים גרעיניים באיראן בחודש יוני, במטרה לבחון האם טהרן מוכנה לפשרות שימנעו סנקציות.
לקראת השיחות, שר החוץ של איראן עבאס עראקצ'י הודיע כי עמדתה של טהרן נותרה "נחושה ובלתי מתפשרת".
"העשרת האורניום שלנו תימשך; לא נוותר על הזכות הזו של העם האיראני", אמר עראקצ'י בסרטון שפורסם בתקשורת הממלכתית והוסיף כי השיחות היום הן "המשך לדיונים קודמים, והעולם חייב להבין שעמדתנו ברורה ולא השתנתה".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו