ח'ליל אל-חיה, בכיר חמאס ברצועה וחבר בצוות המשא ומתן המתגורר כיום בקטאר, אמר בנאום פומבי כי "הייתה התקדמות במו"מ, הופתענו מהנסיגה הישראלית".
לדבריו, "בסיור האחרון של המשא ומתן הייתה התקדמות ברורה. הסכמנו על חלק גדול מהצעות המתווכים, והם העבירו לנו תגובות חיוביות מהכיבוש הציוני. הופתענו כאשר הכיבוש נסוג מהמו"מ, והשליח האמריקאי, ויטקוף, היה מתואם איתם".
אל-חיה הוסיף: "אין טעם בהמשך השיחות כל עוד מתקיים מצור של הרס ורעב. אנו דוחים את המופע המביש של מה שמכונה הטלות סיוע מהאוויר. הצעד האמיתי הוא פתיחת המעברים והכנסת סיוע בכבוד לעמנו".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו