הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית של האו"ם תבקר באיראן בשבועיים הקרובים, כך אמר היום דובר משרד החוץ האיראני אסמאעיל בקאאי, ימים אחדים לאחר שמנכ"ל הסוכנות אמר שטהרן מוכנה לחדש את השיחות הטכניות.
בקאאי הוסיף כי יוצג מסמך עקרונות בנוגע לעתיד שיתוף הפעולה של איראן עם הסוכנות הבינלאומית, בהתבסס על חוק פרלמנטרי עדכני שמגביל את שיתוף הפעולה הזה.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו