אוגדה 98 של צה"ל נסוגה מרצועת עזה לאחר כמה חודשי לחימה בשכונות שג'אעיה וזייתון בעיר עזה ובעיר חאן יונס שבדרום הרצועה – כך נמסר מדובר צה"ל.
האוגדה, הכוללת כוחות צנחנים ויחידות קומנדו מובחרות, נפרסה תחילה באזור חאן יונס במאי, הוצאה מהרצועה באופן זמני במהלך המלחמה מול איראן ביוני, ואז נשלחה מחדש לגזרת עזה.
לפי הודעת הצבא, כוחות האוגדה סיימו את פעילותם בצפון הרצועה "בהתאם לתכנון המבצעי". הכוחות, נמסר, נערכים כעת למשימות נוספות.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו