נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ חתם אתמול על צו נשיאותי שיכניס לתוקף מכסים חדשים על שורה של שותפות סחר של ארצות הברית בתוך שבעה ימים – צעד נוסף באג'נדת הסחר שלו, שיבחן את הכלכלה הגלובלית ואת הבריתות הבינלאומיות.
הצו פורסם זמן קצר לאחר השעה 19:00, שעון וושינגטון, בעקבות גל של פעילות הקשורה למכסים בימים האחרונים, כשהבית הלבן הכריז על הסכמים עם מדינות וגושים שונים לקראת הדדליין שקבע טראמפ לעצמו – 1 באוגוסט.
מכס של 15 אחוזים יוטל על סחורות מישראל, שיעור זהה לזה שיוטל על איסלנד, פיג'י, גאנה, לסוטו ואקוודור.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו