פלסטיני מבוקש נהרג ואחר נעצר הבוקר במהלך פשיטה של כוחות הביטחון הישראליים בעיירה קבטיה שבסמוך לג'נין – כך לפי מקור צבאי.
הפעולה בוצעה על ידי לוחמי יחידת הימ"מ של המשטרה וכוחות מיחידת דובדבן של צה"ל.
לפי המקור, לוחמי הימ"מ פתחו באש לעבר המבוקש שניסו לעצור, לאחר שניסה להימלט מהמקום.
משרד הבריאות של הרשות הפלסטינית זיהה את ההרוג כיוסף אל-עאמר, בן 33. לדברי המשרד, ההודעה על מותו התקבלה מרשות התיאום האזרחי של הרשות, דבר שמצביע על כך שגופתו מוחזקת בידי ישראל.
במקביל, לוחמי דובדבן עצרו פלסטיני נוסף החשוד בפעילות טרור.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו