רוסיה הגישה מחאה רשמית לישראל בעקבות תקיפה שלכאורה בוצעה נגד רכב דיפלומטי רוסי בסמוך למאחז גבעת אסף שליד ירושלים, כך נמסר בהודעת משרד החוץ הרוסי.
"ביום 30 ביולי, רכב של נציגות הפדרציה הרוסית ברשות הפלסטינית, שנשא לוחיות רישוי דיפלומטיות ובו אנשי סגל דיפלומטי שהוסמכו על ידי משרד החוץ הישראלי, הותקף ליד המאחז הישראלי הבלתי חוקי גבעת אסף, בסמוך לירושלים, על ידי קבוצת מתנחלים", אמרה דוברת משרד החוץ הרוסי מריה זכרובה.
לדבריה, התקרית התרחשה "בידיעת חיילי צה"ל שנכחו במקום ולא ניסו לעצור את פעולות התוקפנות של התוקפים".
"רויטרס" לא הצליחה לאמת את הדיווח של משרד החוץ הרוסי באופן עצמאי.
זכרובה הוסיפה כי שגרירות רוסיה בתל אביב הגישה פנייה רשמית לרשויות הישראליות.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו