הצבא פרסם הבוקר אזהרת פינוי נוספת לתושבי שכונת זייתון שבעיר עזה, כך הודיע דובר צה"ל בערבית, אל"ם אביחי אדרעי, בחשבון X שלו.
"כפי שכבר הוזהרתם – צה"ל ממשיך להעמיק את פעילותו מערבה", כתב אדרעי, וצירף מפה של האזור שממנו נדרשים הפלסטינים להתפנות. מדובר באזור שכבר נתון לצו פינוי קודם.
אדרעי הנחה את התושבים בזייתון לנוע דרומה למוואסי, אזור חוף בדרום רצועת עזה שמוגדר כמרחב הומניטרי.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו