דובר צה"ל בערבית, אביחי אדרעי, פרסם אזהרת פינוי חדשה לפלסטינים שעדיין שוהים בשכונת דרג' תופאח שבעיר עזה, לאחר שרקטה נורתה מהאזור לעבר דרום ישראל אחר הצוהריים.
"צה"ל ממשיך לפעול בעוצמה רבה בכל מקום שבו מתקיימת פעילות טרור ונורות רקטות לעבר ישראל", נכתב בהודעה שפורסמה ברשת X, בצירוף מפה של האזור שיש לפנותו.
"כל מי שטרם פינה את האזור – עליו להתפנות מיידית, ולנוע דרומה לעבר אל-מוואסי, למען ביטחונכם", הוסיף אדרעי.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו