העיתון הלבנוני אל־אח'באר דיווח, מפי דיפלומט מצרי, כי מצרים עדכנה את ארצות הברית שההצעה הישראלית לכבוש את עזה תוביל להריגת החטופים הישראלים המוחזקים בידי חמאס. על פי הדיווח, הדבר יקרה משום ש"להם (לחמאס ולקבוצות האחרות שמחזיקות בחטופים) יש הוראות 'לנטרל' אותם אם שוביהם ייכלאו ולא יוכלו להימלט בחיים".
עוד נמסר כי בכירים מצרים דרשו חזרה מיידית לשולחן המשא ומתן בין ישראל לחמאס על הפסקת אש בעזה, וכי נשיא מצרים עבד אל־פתאח א־סיסי ביקש להיות בקשר ישיר בעניין זה עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו