המיליציה החות'ית בתימן הודיעה כי היא שיגרה היום כלי טיס לא מאוישים לעבר ישראל.
בהצהרה שפרסם הארגון, הנתמך על ידי איראן, נמסר כי הוא שיגר שישה לעבר הארץ שישה כלי טיס, במטרה לפגוע ב"יעדים חיוניים" בחיפה, במדבר הנגב, באילת ובבאר שבע.
"המבצעים הושלמו בהצלחה, בחסדי אללה", טענה המיליציה החות'ית.
צה"ל דיווח מוקדם יותר כי יירט כלי טיס אחד מול חופי אילת. כלי הטיס לא הביא להפעלת התרעות בעיר הדרומית משום שלא היווה איום.
חמשת כלי הטיס האחרים ככל הנראה נפלו בטרם חדרו ארצה, כפי שקרה לא אחת בעבר.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו