חמאס הודיע כי חליל אל-חיה, מראשי הארגון, הגיע לקהיר לשיחות על חידוש המשא ומתן על סיום המלחמה ברצועת עזה ושחרור החטופים.
טאהר א-נונו, מבכירי חמאס, אמר בהצהרה שמסר כי פגישות הארגון עם גורמים מצריים יתמקדו בדרכים לעצור את המלחמה, להעביר סיוע ו"לשים קץ לסבל של עמנו בעזה".
נסיעתו של אל-חיה, המשמש כראש צוות המשא ומתן של חמאס, מתקיימת לאחר דברים שאמר מוקדם יותר החודש, ובהם הטיל על קהיר אחריות למשבר ההומניטרי המתמשך ברצועה – דבר שעורר את חמתם של המצרים.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו