כמעט 320 משאיות שנשאו אספקה הומניטרית נכנסו אתמול לרצועת עזה דרך מעברי כרם שלום וזיקים, כך נמסר ממפקדת תיאום פעולות הממשלה בשטחים.
לפי הודעת המפקדה, סיוע בהיקף של כ־320 משאיות נאסף גם אתמול על ידי האו"ם וארגונים בינלאומיים נוספים מהצד העזתי של המעברים לצורך חלוקתו.
עוד נמסר שבנוסף נכנסו שלושה מכליות "דלק של האו"ם לצורך הפעלת מערכות הומניטריות חיוניות", והושלם בהצלחה "תיאום רוטציה של צוותים הומניטריים".
האו"ם מסר כי יש להכניס 600 משאיות סיוע מדי יום כדי להאכיל כראוי את כל תושבי הרצועה, המונים כשני מיליון איש.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו