בחדשות 13 דווח כי הרמטכ"ל לשעבר, רב-אלוף במיל' הרצי הלוי, יצא במתקפה חריפה וחריגה נגד ראש המוסד דדי ברנע. בין היתר, אמר כי ברנע "לוקח קרדיט על אירועים שצה"ל הוביל", וכי הוא "עושה לעצמו יחסי ציבור בחוסר קולגיאליות".
לפי הדיווח, הלוי אמר בשיחות סגורות כי ברנע "לא בחר בכיוונים נכונים בכל מה שקשור למערכה באיראן, והמליץ על מהלכים שלא בתחום אחריותו והוא לא אחראי על השלכותיהם. זה מעסיק אותו עד לרמה שהוא התיר לפרסם סרטונים מפעולות באיראן. זה דבר שלא עושים".

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו