נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אמר כי חשוב שפסגת רוסיה-ארה"ב באלסקה תפתח נתיב לקראת "שלום צודק" וכן לשיחות משולשות מהותיות בין מנהיגי אוקראינה, רוסיה וארצות הברית.
"זה הזמן לסיים את המלחמה, והצעדים הדרושים צריכים להינקט על ידי רוסיה. אנו סומכים על אמריקה", כתב.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו