נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אמר כי רוסיה ממשיכה לתקוף את אוקראינה לקראת הפסגה בין דונלד טראמפ לוולדימיר פוטין, אך ניסיונה להפגין כוח באמצעות מתקפה חדשה במזרח נכשל.
"ביום של המשא ומתן הם גם הורגים אנשים. וזה אומר הרבה", אמר. "המלחמה נמשכת. היא נמשכת בדיוק משום שאין הוראה, ואין כל סימן לכך שמוסקבה מתכוננת לסיים את המלחמה הזאת".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו